«آشپزخانه عالی هندی» در دفاع از بانوان  
«آشپزخانه عالی هندی» در دفاع از بانوان  

«آشپزخانه عالی هندی» در دفاع از بانوان  

کم خبر/ زندگی بیشتر زنان در گوشه و کنار دنیا براساس چهارچوب‌هایی تعیین می‌شود که از گذشته بود و گاهی نقشی مثل ابرقهرمان را به زنان واگذار می‌کند. در این تعریف اشتباه، زن باید پرتلاش، بدون توقع، توانمند و از خودگذشته باشد و هیچ حقی برای خودش قائل نباشد. فیلمِ کمدی درام «آشپزخانه عالی هندی» این موضوع را با داستانی گیرا به چالش می‌کشد و از دل بافت خاص جامعه هند، به  دنیای زنانه و سختی‌هایش نَقبی می‌زند.

هرچند سینمای هند به‌خاطر محصولات شاد و بعضاً داستان‌هایی با منطق ضعیف در دنیا شناخته می‌شود، اما چنین آثاری نشان می‌دهد بالیوود هم عزمش را جزم کرده تا ضمن حفظ حال و هوای سینمای خودش و جذب مخاطب، حرف‌های جدی هم بزند. برای همین است که این فیلم از منتقدان سایت معتبر «روتن تومیتوز» امتیاز 100 از 100 را گرفته و از کاربران جهانی IMDB هم امتیاز بالای 8.2 که نشان‌دهنده اثرگذاری فیلم است. البته نگران نباشید با فیلمی جدی و خشک مواجه نیستید. برای تماشا به لینک زیر مراجعه کنید و نظرات‌تان را بعد از تماشا با ما در میان بگذارید.

>> لینک تماشای رایگان فیلم آشپزخانه عالی هند

نکته: برای تماشا با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک نیست، اگر از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید مبلغ ناچیزی برای اشتراک پرداخت خواهید کرد و اینترنت‌تان هم نیم بهاء خواهد بود. برای تماشا با تلویزیون هوشمند هم کافی کم خبر را جست‌وجو کنید و به بخش فیلم و سریال بروید.      

اگر این فیلم را پسندیدید، این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

سه نقش‌آفرینی متفاوت و برتر جنیفر آنیستون پس از «فرندز» 1401/02/11 - 21:00

خفن‌ترین مامان‌های دنیا 1401/02/27 - 20:00

همچنین ببینید

رمزگشایی از تابلوی شب پرستاره
                آنچه ونگوگ می‌دید و دیگران قادر به دیدنش نبودند

رمزگشایی از تابلوی شب پرستاره آنچه ونگوگ می‌دید و دیگران قادر به دیدنش نبودند

مدتی است که محققان تابلوی شب پرستاره، اثر معروف ونسان ونگوگ را زیر ذره‌بین گرفته‌اند و به بررسی آسمان‌ چرخان این تابلو می‌پردازند. آن‌ها در این نقاشی لایه‌هایی از تلاطم پنهان را کشف کرده‌اند که منعکس‌کننده پدیده‌های جوی واقعی است.